Bliv elev

PÅ DANMARKS HYGGELIGSTE EFTERSKOLE

Tilmeldingsprocedure

Ønsker du også, at blive elev på Baaring musikefterskole?

Tilmelding formularen er simpel – forskellige flueben skal sættes ud for dine forskellige ønsker.

Det er vigtigt, at du dobbelttjekker mailadressen du skriver ind – da post fra systemet ellers ikke når frem i fremtiden.

En lille note: Er man i tvivl om f.eks. hovedfag eller soloinstrument, så vinger man det af man tænker er mest rigtigt – vi kan altid ændre ved skolestart.

Flere vil nok være i tvivl om punktet cpr for søskende, denne gælder kun hvis man har en søskende gående samtidig på skolen, og udfyldes ikke – hvis det ikke er aktuelt.

Har du ikke været på besøg, skal du besøge skolen inden du tilmelder dig – se besøgstider her

OBS: har du ikke mulighed for personligt fremmøde, kan vi tilbyde en digital rundvisning

Rebekka
Bedste musikefterskole
“Jeg valgte Baaring, da jeg søgte en kombination af et varmt og hjemligt fællesskab og høj professionalisme i både kreativ og faglig undervisning med grobund i musikken.

I dag er nogen mine bedste venner fra Baaring, selvom vi uddannelsesmæssigt er gået hver vores retning i livet, da fundamentet netop er bygget på kærlighed til musik.”

Rebekka Nordquist, årgang 14/15